RSS

KAMI Kini di KAMPAR Follow Me TQ (0197347789 Zue)

SENARAI HARGA / PRICE LIST : SILA CLICK LINK DIBAWAH or 0197347789 pm me(^_^)

Kami kini di KAMPAR, PERAK.
Surprise Delivery & Candy Buffet kini di kawasan KAMPAR, PERAK
Any Inquiries Pls Call Me 0197347789
---TQ---

Tenaga Pengajar Jemputan Di Kolej Komuniti Pasir Gudang

Posted by : Zue Chocolate House (JR0039038-T)

Saya bersama 32 orang peserta
 Kumpulan 1
 Kumpulan 2
 Kumpulan 3

Kumpulan 4
Kumpulan 5 

Kumpulan 6

Saya bersama Staff Kolej Komuniti yang turut serta
Hasil pertama: Almond Choc
Teknik membuat jambangan bunga


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Syukur Alhamdulillah, segala pujian pd ALLAH SWT…

Selesai sudah sesi Kursus Coklat bersama 32 orang peserta, pelbagai umur, pekerjaan & ada yang datang dari jauh Batu Pahat, Kulai, Kluang. Kelas bermula jam 9am – 4pm, 6 resepi & 6 jenis coklat dapat dihasilkan. Alhamdulillah segala ilmu dapat di sampaikan....

Terima Kasih kepada pihak Kolej Komuniti Pasir Gudang kerana sudi memilih saya sebagai tenaga pengajar. Kepada semua peserta, terima kasih jua kerana memberikan kerjasama yang sangat2 luar biasa. ANDA SEMUA TERBAIK:D TAHNIAH 

Saya Cik Zuwairuni Ismail (ZUE) dengan rasa rendah diri memohon beribu ampun sekiranya ada apa2 jua kekurangan sepanjang sesi pembelajaran. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah SWT dan yang buruk itu datang dari kelemahan saya jua...

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya : 
 / HP : 0197347789
Email : coklatku8@yahoo.com 
Pages : CoklatKu8 / Chocolate Buffet

0 comments:

Post a Comment